Získám vám více zákazníků do firmy

Jak zvýšit výkon shopu nebo firemního webu

Naštěstí se dá všechno měřit. Na základě analýzy vám přivedu další zákazníky z více zdrojů. Nebudeme se soustředit jen na pár klíčových slov či frází ve fulltextovém vyhledávání. Zdrojů na zvyšování výkonu shopu nebo firemních stránek je mnoho. Níže uvedu jen zlomek důvodů, proč se začít zabývat optimalizací shopu nebo firemního webu.


Organické vyhledávání

Našeptávač, který nabízí zákazníkovi různé fráze při hledání ve fulltextovém vyhledávači, je neustále aktualizovaný a v podstatě dokáže nepřímo ovlivňovat trendy vyhledávání.

Algoritmus vyhledávačů se nepravidelně mění a má práce je na tyto změny co nejrychleji správně zareagovat.

Optimalizace feedu pro produktové srovnávače Heureka, zbozi.cz ap.

Nepravidelně zanikají/vznikají kategorie produktů. Bidding. Znám problematiku zbožových srovnávačů, protože se optimalizacÍ feedů pro zbožové srovnávače zabývám téměř od jejich vzniku.

Na základě analýz dokážu najít problém a okamžitě reagovat např. pomocí vlastních nástrojů, informovat o pozicích, dostupnosti, cenách konkurence, počtu recenzí...

PPC Sklik, Adwords

PPC inzeráty nám přivedou také nové zákazníky. Navíc na základě hledaných klíčových slov a frází zjistíme nejúdernější z nich, které následně můžeme použít v obsahu shopu nebo firemního webu. Jedinou investicí tudíž získáme viditelnou reklamu, konverze i data, jakými slovy uživatel hledá produkty shopu nebo služby firemního webu.

Referral - odkazující stránky

Zde bych vyzdvihl asi jediný dobře fungující katalog firmy.cz. Výkon návštěv z tohoto zdroje je opět přesně měřitelný. Dokážu tedy vyhodnotit, zda za vynaložené náklady (aukční systém) "uslyšíme hodně muziky." Samozřejmě dobrých zdrojů z tohoto média může být více - záleží na oboru. Tímto nemám na mysli linkbuilding. To už bychom zacházeli zbytečně do detailů. Řekněme, že mě baví práce s čísly více než psaní o tom. :)

Na co časem přijdete nebo co už víte

Je-li shop nebo web v tomto směru bez odborníka, bude se chovat jako letadlo, ze kterého se pilot katapultoval. Chvíli poletí a pak bude neřízeně klesat.